Friday 30 January 2009

Nuvafemme








Hadapi Penuaan dengan nuvafemme™



Manfaat Utama nuvafemme :




•KULIT KELIHATAN LEBIH MUDA
•PAYUDARA LEBIH ANJAL
•Mengurangkan Simpton Pre-menstrual (PMS)



•Mengurangkan Simptom Menopos Melegakan ketidakselesaan akibat panas dan kemerahan di muka (hot flushes) serta peluh malam yang lazimnya dikaitkan dengan menopaus.



•Merangsang Kepadatan dan Kekuatan Tulang Isoflavon berupaya merangsang pembentukan tulang, meningkatkan penyimpanan kalsium oleh tubuh dan melambatkan kehilangan jisim tulang (osteoporosis). Ia juga membantu memperlahankan penguraian struktur tulang dan merangsang pembentukan sel-sel tulang yang baru.




•Mengurangkan Risiko Serangan Jantung dan Strok Tindakan antioksida isoflavon soya dapat membantu merendahkan risiko serangan jantung dengan mengurangkan pengoksidaan HDL (kolesterol baik).



•Melindungi Daripada Kanser Payudara & Rahim Hasil tindakan antioksidanya yang handal, isoflavon berupaya mengurangkan peroksidaan lipid dan kerosakan oksidatif pada DNA, dua faktor utama punca kanser. Kajian menunjukkan bahawa pil yang mengandungi 50mg isoflavon yang diambil setiap hari selama 3 minggu berturut-turut dapat mengurangkan tahap 5-hydroxymethyl-2-deoxyuridine, penanda biologi kerosakan oksidatif DNA, dengan ketara.Kajian juga membuktikan bahawa Genistein mampu bertindak sebagai agen antioksida dan agen penghapus radikal bebas, serta berupaya merangsang penghasilan beberapa enzim antioksida bagi melindungi tubuh.



Siapakah yang akan mendapat manfaat hasil pengambilan nuvafemme™



nuvafemme™ lazimnya sesuai untuk wanita berusia 15 tahun dan ke atas yang inginkan
Kulit berseri dan muda remaja
Payudara yang lebih pejal
Wanita yang ingin:
•Mengurangkan simptom-simptom PMS – kembung perut, senggugut, sakit belakang
•Mengurangkan Simptom Menopos – berasa panas
•Mengurangkan risiko kanser yang bergantung pada hormone - payudara, ovari dan uterus (rahim)
•Mengurangkan risiko Serangan Jantung & Strok
•TULANG YANG LEBIH KUAT, lebih padat



Arahan:Disarankan untuk mengambil dua biji sehari, sebiji pada waktu pagi dan sebiji pada waktu malam.

7 comments:

thelastsapphire said...

salam. saya ingin bertanya, dalam keadaan haid boleh kn menelan pil nuvafemme ni? xde ape2 kesan sampingan? tq.

riati said...

Macamana dengan jeragat. Adakah nuvafame ini boleh menghilangkan jeragat dan menguruskan badan dan perut buncit?. Terima kasih.

nur said...

salam ...saya ingin bertanya..saya berusia 22tahun dan baru sahaja berkahwin..boleh ke untuk saya mengambil "Nuvafemme" ????tak da apa2 effect ke untuk masa akan datang???

Anonymous said...

saya makan nuvafemme ni , rasanya bagus sgt sbb nuvafemme ni tidak menyebabkan alergic atau gatal,ini adalah alternatif bg mereka yg tak boleh amik marine base product, kulit rase licin, cerah dan texture kulit pun makin elok..sgt recommen utk yg ada jeragat. harga pulak berpatutan, so tak yah la nak beli produk yg mahal pastu marketing meletop2 hasil belum tentu lg..

Danielle Lee said...

Anda boleh hantar ke Singapura ?

Anonymous said...

utk ibu brestfeeding boleh mkn tak

Cta said...

saya telah lama mengambil nuvaferm ia memberi kesan yang baik kepada diri saya tq nuvaferm.