Thursday 25 June 2009

Green Tea Colostrum (GTC)




Green Tea Colostrum (GTC) bukan ubat tapi mujarab...iklan yang biasa didengari di Radio Ikim terutamanya promo bersama orang kuat syarikat setiap hari khamis jam 3.15-3.45 petang.

Teh Hijau adalah minuman yang mengandungi Polyphenols. Polyphenols suatu kumpulan antioksidan yang kuat yang mampu melindungi anda daripada radikal bebas. Radikal bebas adalah unsur yang boleh merosakan badan.


Colostrum pula mengandungi Immunoglobins,khususnya IgG yang boleh meningkatkan sistem daya tahan badan untuk melindungi anda daripada pelbagai serangan bakteria,virus,kulat dan allergen.
Ia juga mengandungi faktor tumbesaran yang mampu membantu mempercepatkan proses pertumbuhan sel dan memperbaiki serta memulihkan sel-sel yang rosak.


Secara umumnya,Green Tea Colostrum menyediakan zat-zat utama yang penting dengan secukupnya. Sifatnya yang bukan sahaja dapat membantu tubuh anda melawan bahan asing yang berbahaya malah juga menyembuhkan sel-sel yang rosak. Ia sangat digalakkan diambil ketika penularan wabak selsema babi H1N1 sekarang ini untuk membantu meningkatkan sistem daya pertahanan badan melawan penyakit. Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa.

Harganya cukup murah jika dibandingkan dengan khasiatnya yang cukup banyak, cuma RM 94.90 untuk 30 peket. Gambar di atas merupakan packing terbaru GTC.

No comments: